Dansa är kul (men jag föredrar å supa)

Fet dag med brudsen ! vi cyklade runt lite å sen åkte vi till direkten o köpte mjukglass (igen..) Sen gick vi in på sporthallen o kolla snygga killar ;) Hahah ! neejj, men det var nåra som spelade volleyboll :) där chillade vi ett tag tills Wilma mamma kom o hämtade oss.
Kvällen var vi hos mig o svamlade o dunkade musik ! :D (y' Jajjaa , nästa vecka ska jag o Emelie o typ städa på jysk, för det ska vi gå och äta nån stans :)
På lördag är det fisketävling i stenbacken. Så ska hela laget vara där o vara kontrollanter, men jag o Wilma hade tur att vi fick stå i fiket istället ! :)
Men nu ska jag gå o dejta kudden ! Go'natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0