HAKUNA MATATA

Haloj !   i riksgränsen gick det ju brao, höll bara på att bli överkörd nåra gånger.. Hahhah ! men det vars ju lugnt ;D sen på hemvägen tog ju såklart killarna platserna där nere, off ! det var surt ! Sen var man ju så trött så man höll på o somna flera gånger. Jajaa, mer har väl inte jag att skriva om gränsen, JOOFÖRESTEN  Wilma hade med "svart på en kvart" typ så man blir brun fortare å det funkaa ! typ alla fick googelbränna :D (y' grymt !
Idag var det skolaa.. fan vad tråk skolan är ! sen fick vi hem omdömerna oxå, det gick ju sisådäär.. Men skit i dom allt med skolan ärju trååk !!
När jag kom hem var jag utelåst oxå ! så levde livet som uteliggare på bron ett tag ;)  sen drog jag på stan med Emelie  å köpte ÅRETS FÖRSTA MJUKGLASS! gött !
Internet tjorvar så lägger in bilderna sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0